nyomtató javítás

 



Helyszíni nyomtató szerviz

Kijáró nyomtató szervizest keres? 

Budapesten és Pest megye egyes településein helyszíni kiszállással, márkafüggetlen szervizként vállaljuk Canon, Sharp, Epson, HP, OKI, Xerox, Kyocera, Konica-Minolta és Samsung lézer és multifunkciós lézer nyomtatója hibameghatározást, javítását!
Tintasugaras nyomtatók közül kizárólag EPSON M, L és Stylus nyomtatók javítását vállaljuk, de ezen nyomtatókat is minden esetben csak szervizben tudjuk javítani.

 

Helyszíni bevizsgálás, helyszíni javítás

A meghibásodott  lézernyomtatót az üzemeltetési helyen nézi át szerives kollegánk, és amennyiben lehetséges, ott helyben elvégzi a javítást is.

Milyen esetekben tudjuk vállalni a helyszíni javítást?

  • lézernyomtató installálása adott szoftverkörnyezetbe
  • nyomtatási problémák szoftveres elhárítása
  • általános karbantartás (élettartam növekedés)
  • optika pucolás

Helyszíni javítás menete és díjazása

A helyszínre történő kiszállásunkat követően kollégánk bevizsgálja a készüléket, és ennek alapján tájékoztatja a Megrendelőt a javítás várható költségéről, időtartamáról, valamint az esetlegesen szükséges alkatrészcserék költségeiről is.

a.) Amennyiben a Megrendelő nem kéri a javítást, vagy az eszköz javítása gazdaságtalan, úgy a helyszíni kiszállás és bevizsgálás díja számlázásra kerül, mely azonnal, készpénzben fizetendő

b.) Ajánlatunk elfogadása esetén kollégánk az üzemeltetési helyen elvégzi a hibaelhárítást. Abban az esetben ha ez nem lehetséges akkor a készüléket szervizünbe szállítjuk, melynek költségét (oda-vissza szállítás költsége) cégünk magára vállalja, vagyis ez a Megrendelő részéről külön költséget nem jelent.

Hívjon minket bizalommal, és munkatársunk nagyságrendileg meghatározza a javítási költséget! +36 20 9 413 740

 

 

Szervizben történő javítás általunk történt beszállítás esetén

Alkatrész cserék, vagy komplett felújítás és egyéb komplex problémák kezelése kizárólag az eszköz műhelybe szállítása után lehetséges.

Ön ebben az esetben is csak (az egyéb javítási és alkatrészcsere költségeken kívül) egyetlen kiszállási díjat fizet



Szervizben történő javítás Megrendelő által történt beszállítás esetén

Természetesen arra is mód van, hogy a Megrendelő saját maga szállítsa be meghibásodott nyomtatóját és adja le javítás céljából átvevő pontunkon.

Ebben az esetben a bevizsgálási díj 11.000Ft, mely átvételi elismervényünk ellenében előre fizetendő.

Az előre fizetett bevizsgálási díj jóváírásra kerül, ha javítási árajánlatunkat a Megrendelő elfogadja. Ellenkező esetben, vagy ha az eszköz javítása gazdaságtalan úgy az előre befizetett bevizsgálási díj nem kerül visszafizetésre, de ennek elvégzése igazolásaként készpénz fizetéses számlát állítunk ki Megrendelő részére.

 

Nyomtató szerviz átvevő pontunk:

ZuglóTech Informatika

1142 Budapest, Kassai tér 10. (Parkolás, megközelítés: Zugló, XIV ker Nagy Lajos király útja 215.)

Munkanapokon 10-18h között

Átvevőpont telefon: 06 20 941 3740, vagy +36/20 226 2295

 

 

Garancia

Minden esetben garanciát vállalunk az általunk elvégzett javításokra, valamint a beépített alkatrészekre is! 

 

Időpontegyeztetés, bővebb információ

Időpontegyeztetés, illetve nagyságrendi szervizköltség meghatározásához munkatársunk az alábbi kérdéseket fogja feltenni Önnek:

  • Mi a készülék pontos típusa?
    Gyártó és pontos típusjelzés
  • Mi a nyomtató hibája?
    A lehető legpontosabb hibaleírás, pld: milyen hibát produkál a nyomtató berendezés, a hiba mióta áll fenn, próbálták-e elhárítani stb.
  • Hol kellene szerelni az eszközt?
    Amennyiben helyszíni javítást szeretne, kérni fogjuk a készülék üzemeltetési helyét, valamint kapcsolattartó nevét és telefonszámát is

 

Várjuk megkeresését!

+36-20/941-3740

Irodavezető: +36 20 965 9643

Szervizvezető: +36 20 941 3740

Szerviztechnikus: +36 20 334 4118

Ez az oldal a SPEEDPAGE weboldal készítővel készült